Oletko kiinnostunut karjalaisuudesta ja kulttuurista?

Onko sukusi kotoisin Uudeltakirkolta ja haluat mahdollisesti lisää tietoa?

Ehkäpä olet kiinnostunut myös toimimaan. Niin tai näin, olet tervetullut yhdistykseemme, ja jäsenenä tuet uusikirkkolaisen kulttuuriperinnön säilymistä.

Järjestämme karjalaisuuteen ja Uuteenkirkkoon liittyviä tilaisuuksia ja matkoja, tarinatuokioita jne. Julkaisemme Uusikirkko-Kanneljärvi -lehteä ja muita Uuteenkirkkoon liittyviä painotuotteita. Lähetämme 2 krt/v jäsenkirjeen joko perinteisellä postilla tai sähköpostilla.

Tervetuloa jäsenksemme.

Jäsenmaksut vuodelle 2017 ovat seuraavat:

• Varsinainen jäsen 27 e (Uusikirkko-seuran jäsenmaksu on 12 e ja Karjalan Liiton jäsenmaksu 15 e, minkä Karjalan Liitto laskuttaa seuralta). Karjalan Liiton sääntöjen mukaan Karjalan Liittoon kuuluvien yhdistysten jäsenten tulee kuulua Karjalan Liittoon. Jos Uusikirkko-seuran jäsen kuuluu esim. johonkin Karjala-seuraan ja liiton maksu menee sitä kautta, siitä on hyvä ilmoittaa yhdistyksemme rahastonhoitajalle. Tällöin Karjalan Liiton osuutta ei tarvitse suorittaa.
  • Nuorisojäsen 0 e (alle 18-vuotiaat)

Lue seuran toiminnasta lisää tästä

Ks. Karjalanliiton jäsenedut tarkemiin tästä

Ainaisjäsenet

Uusikirkko-seuraan aiemmin ainaisjäseneksi liittyneiltä ei peritä Uusikirkko-seuran jäsenmaksua. Mutta jos haluaa saada myös Karjalan Liiton Karjalan kunnaat -lehden, myös ainaisjäsenen tulee suorittaa tältä osin Karjalan Liiton jäsenmaksu vuosittain.

Jäsenedut Uusikirkko-seuran jäsenille

Uusikirkko-seuran jäsenille on neuvoteltu seuraavia jäsenetuja, jotka saa voimassaolevalla Karjala-kortilla. Edut ovat voimassa toistaiseksi, ja uusista eduista tai muutoksista ilmoitetaan jäsenkirjeessä sekä nettisivuilla. Liikkeet pidättävät myös oikeuden mahdollisiin hinnanmuutoksiin.

Karjalakortti Uusikirkko

Kukkakaupat:

Perniössä Kukka-Katri, Haarlantie 1,  Etu – 10 % kukista ja lahjatavaroista (ei adresseista)

Salossa Salon kukkakori, Horninkatu 11, Etu – 20  % norm.hintaisista ostoksista (ei adressit, hääsidonta,Dataflora-/Interflora -kukkavälitykset tai kuljetukset)

Kahvilat/Lounaspaikat

Perniössä Kahvila Papu -50 % ale kahvista lisukkeen yhteydessä

Perniössä PitoPastantti, Haarlantie 4, -10 % ale lounaista, tilatuista täyte- ja voileipäkakuista

Liikkeet pidättävät oikeuden hinnanmuutoksiin.

Osoitteenmuutos

Osoitteenmuutoksen voit tehdä kätevästi alla olevan linkin kautta.

> Osoitteenmuutos