Tavastilan Karjalaseura ry

Tavastilan Karjalaseura ry on perustettu 9.8.1949, ja  se on Karjalasta ja karjalaisuudesta kiinnostuneiden ihmisten seura .

Seurassamme tapahtuvasta toiminnasta päätämme yhteisesti kokouksissa. Kiinnostuksen mukaan teemme erilaisia kulttuuriretkiä; teattereihin ja konsertteihin.Myös patikka-ja hiihtoretket ovat ohjelmassa. Kokoonnumme seuran jäsenten kodeissa ompeluseuran merkeissä, tai pelaamme karjalaisia pelejä.

Seuralla on oma lippu, jonka kanssa osallistumme kesäisin Karjalaisille kesäjuhlille.

Kaksi kertaa vuodessa, keväisin ja syksyisin, jaetaan jäsenistölle jäsentiedote, missä kerrotaan tulevista ,niin seuran kuin piirinkin tapahtumista.

Seuramme jäsenmaksu vuonna 2018 on edelleen 20 €

Liittymällä Tavastilan Karjalaseuran jäseneksi, liityt samalla Karjalan Liiton jäseneksi ja saat kaksi kertaa vuodessa ilmestyvän Karjalan Kunnaat-jäsenlehden sekä jäsenkortin eli Karjalakortin. Korttia käyttämällä saat erilaisia etuja, mm alennuksia Liiton järjestämiin tilaisuuksiin.Matkoja tai risteilyjä varatessasi saat Karjala-kortin haltijana alennuksia mm  Viking-Linelta,Park Hotel Käpylä ja Restel Hotel Grup-ryhmään kuuluvilta hotelleilta.Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran kirjoista alennukset ovat tuntuvia Liiton jäsenille.Paikallinen Kukkakauppa Linnea antaa  seuramme jäsenille 5% alennuksen.

Seuramme jäsenenä pääset mukaan myös sekä Karjalan Liiton,että  Kymenlaakson piirin kulttuurimatkoille, seminaareihin, juhliin, konsertteihin ja teatteri-iltoihin

Karjalan Liiton jäsenseuroihin kuuluu yli 30 000 Karjalasta ja karjalaisuudesta kiinnostunutta henkilöä.

Seuramme jäsenmaksu vuonna 2018 on 20 €

Joulun odotuksen aikaa....Tuleva vuosi on seuran 70. toimintavuosi. Tätä juhlistetaan syksyllä 2019 myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.
Hallitus kokoontuu seuraavan kerran tammikuussa ja seuraavan vuoden toiminta liittyy suurelta osin 70-vuotisjuhlan toteuttamiseen.
Seuran hallitus toivottaa jäsenistölleen oiken rauhaisaa Joulua ja onnea vuodelle 2019

Jorma Lindström

p.0400655069