Tapiolan Karjala-seura ry

Tapiolan tanhuvilta

Espoon ainoa karjalaisseura, Tapiolan Karjala-seura, on perustettu vuonna 1968. Seuramme 50-vuotisjuhlaa vietettiin lokakuussa 2018 iloisissa tunnelmissa.

Viisikymmenvuotisen taipaleensa aikana seura on toiminut myös nimellä Tapiolan Karjalaiset ja ehtinyt jo välillä tyystin lopettaa kokoontumiset, ennen kuin seura vuonna 2000 herätettiin henkiin alkuperäisellä nimellään.

Kokoonnumme erilaisten mielenkiintoisten teemojen äärellä syyskuusta huhtikuuhun pääsääntöisesti jokaisen kuukauden viimeisenä tiistaina klo 18 Tapiolan palvelukeskuksessa (Länsituulenkuja 1, 3. krs). Kerromme toiminnastamme tarkemmin jäsenkirjeissä ja kotisivuillamme. Voit myös kysyä yhdistyksestä, yhdistykseen liittymisestä ja tulevista tapahtumistamme seuran puheenjohtajalta. Yhteystiedot löytyvät alta.

Toivotamme tervetulleiksi teidät kaikki, jotka olette kiinnostuneita Karjalasta, karjalaisuudesta ja iloisesta yhdessäolosta.

Sydämellisesti tervetuloa tilaisuuksiimme ja yhdistyksemme jäseneksi!

pj. Anna-Maija Nurminen-Lempinen
am.nurminenlempinen(at)gmail.com