Perniön Karjalaiset ry

Perniön karjalaiset r.y.

Maarit Leppänen, puheenjohtaja

maarit.leppanen@ebaana.net

Tupailtapäivät  jatkuvat syksyllä 2018 joka kuukauden toisena torstaina Ikäkeskus Reimarissa

Käsityökerho keskiviikkoisin kello 17-19 Osuuspankin kerhotilassa. Kesä-, heinä- ja elokuussa tauolla.

Uimaseura maanantaisin ja torstaisin juhannukseen saakka ja jälleen elokuusta eteenpäin, ilm. Ulla-Maijalle (044 7540982)

Jäsenkirje 3/2018

Toimintakausi alkaa ja kokoonnumme taas ahkerasti sekä syksyllä että keväällä.

Tarinailtapäiviin kokoonnumme joka kuukauden ensimmäisenä torstaina Palvelukeskus Reimarissa kello 14-16 eli syksyllä 6.9, 4.10, 1.11. ja 13.12.2018 ja keväällä 3.1, 7.2, 7.3, 4.4. ja 2.5.2019.

Käsityö- ja rupattelukerho kokoontuu joka keskiviikko (paitsi 12.9.) kello 17-19 Osuuspankin kokoustilassa.

Syksyn ohjelmassa on yhdessä seurakunnan kanssa toteutettavat yhteislaulutilaisuus ja Pyhäinpäivän hartaus.

Teatteriretkeä suunnitellaan ja matkatoiveita otetaan vastaan.

Syksyn aikana on tarkoitus tehdä Viipurin matka junalla. Ilmoittaudu mahdollisimman pian Maaritille (maarit.leppanen@ebaana.net; puh 0400 576053) tai Ulla-Maijalle (umvirjamo@gmail.com; puh. 044 7540982).

Syys- ja kevätkokouksesta  ilmoitamme erikseen Perniönseudun Lehdessä.

Pikkujoulua vietämme edellisen vuoden tapaan Lehmirannan lomakeskuksessa keskiviikkona 12.12.2018 kello 13-17. Ruokailu kello 13, Roope Pelon konsertti kello 15 ja tanssia kello 16-17. Ilmoittautumiset mahdollisimman pian Tupailtapäivinä, kerhoissa tai sihteeri Ulla-Maija Virjamolle, puh. 044 7540982, umvirjamo@gmail.com

P.s. Muistattehan täyttää kuntokorttianne ja palauttaa sen vuodenvaihteessa joko Tupailtapäivien tai muiden kokoontumisien yhteydessä tai postilaatikkoon sihteerille.

ILOISIIN TAPAAMISIIN!

"Kotimaani ompi Suomi", Karjalaisten kansallispukujen askelissa -kirjanen myynnissä 15 euroa/kappale

Tilaukset: Maarit ja Ulla-Maija (0400576053, 0447540982, maarit.leppanen@ebaana.net; umvirjamo@gmail.com)

Kirjasta on myynnissä myös Perniön Kunnantalon kahviossa.

Hallitusvalinnat vuodelle 2018

Syykokous valitsi vuodelle 2018 hallituksen ja samalla myös jokaiselle henkilökohtaisen varajäsenen.

Puheenjohtaja, Maarit Leppänen

Varajapj. Risto Korhonen

Sihteeri Ulla-Maija Virjamo

Muut jäsenet:

Maire Manninen, varalla Marja Rautanen

Lahja Jääskeläinen, varalla Martti Sikiö

Hanne Vainikka, varalla Olli Kipinoinen

Leena Nikkanen, varalla Heikki Hänninen

Kaarina Kipinoinen, varalla Mikko Leppänen

Ulla-Maija Virjamo, varalla Lea Leino

Jokioisten Tuntemattoman Teatterin esitykseen lähtö su 9.6.2018 Perniön linja-autoasemalta kello 12. Esitys alkaa kello 14.

Karjalan matkatoivomuksia:

Perniöstä Salon ja Helsingin kautta Lappeenrantaan, jossa yöpyminen laivalla. Viisumivapaasti Viipuriin ja takaisin.

Laatokan itäpuolen kiertomatka, Sortavalassa 1. yö seuraavana Petroskoi ja Aunuksen kautta Pietariin ja Viipurin kautta kotiin.

Rannan kierros, Viipuri, Johannes, Terijoki, Inon patterit, Koivisto, Raivola Edith Södergranin museo, Terijoki Ilja Repinin museo, Lehtikuusimetsä, Rakkauden hauta, Kronstad, Ino ja mahdollisuus käydä kotikylässä. Toivottu heti juhannuksen jälkeen.

Viimeksi käytimme vastuullisena matkanjärjestäjänä NevaToursia, jolloin pääsee mukaan jo Turusta.