Karjalan vaakuna

Orimattilan Karjalaiset ry.

Sääntömääräinen Kevätkokous

12.3.2018 klo 17.00 Järjestötuvalla Rantatie 2

Esitetään seuran vuosikertomus, tilit, tilinpäätös ja tilintarkastajien lausunto.
Keskustellaan tulevan Kirvu-juhlan 19.8-18 toteutuksesta.

Lämpimästi Tervetuloa!   Hallitus

PUUROJUHLA 11.12-17 klo 12.00 Orimattilan seurakuntakodilla.

Sääntömääräinen SYYSKOKOUS

24.11-17  klo 18.30  Järjestötuvalla Rantatie 2

käsitellään sääntömääräiset kokousasiat.

KAHVITARJOILU  Tervetuloa!

Hallitus kokoontuu samana pv 24.11-17 klo 17.30  Järjestötuvalla. Tervetuloa kokoukseen!

Kyykkäpeliharjoitus ma 29.5-17 klo 17 alkaen

Tietävälän koulun kentällä, ollaan haastettu Tietävälän Nuorisoseura mukaan leikkimieliseen kisailuun.Tavoitteenamme on elvyttää vanha perinnepeli. Kilpaillaan myös huopikkaan heitossa. Toivotamme tervetulleiksi kaikki "Karjalaisesta" perinnekisasta kiinnostuneet, erityisesti toivomme nuoria osanottajia. Kyykkäpelin asiantuntijoina ja opastajina toimivat Orimattilan Karjalaisten Pentti Anttonen ja Veikko Karjalainen.

Lähdetään joukolla "kyykkäämään"!

Paikalla on mehutarjoilua!

Orimattilan Karjalaiset ry.

Hallitus kokoontuu 18.10.2016 klo. 18.00                  Järjestötuvalla Rantatie 2 16300 Orimattila

TERVETULOA!

TERVETULOA                                    Orimattilan Karjalaisten kotisivuille!

Sääntömääräinen SYYSKOKOUS 21.11.2016

klo.18.00  Järjestötuvalla  Rantatie 2

TERVETULOA!

Karjalaisten Puurojuhla 8.12.2016  klo 12.00                              Seurakuntakodilla                                                                                                                          ohjelmasta ilm. syyskokouksen jälkeen.

Perinteiset Kiisselikestit 21.8.2016                          Orimattilan Seurakuntakodilla klo.12.00

Kyykkäkisa Jymylinnan hiekkakentällä                    samana päivänä klo.10.00 alkaen                                                                                                                    Lämpimästi Tevetuloa!

Orimattilan Karjalaisten Kevätkokouksessa 14.3.2016 Järjestötuvalla käsiteltiin sääntö-määräiset kokousasiat. Uudeksi seuramme puheenjohtajaksi valitsimme Inkeri Halson.

Teatterimatka Lahteen toteutuu 2.4.2016 Bussi Orimattilan torilta lähtee 12.00            Esitys "Evakkotytön tarina" alkaa klo.13.00

Liput jaetaan bussissa menomatkalla, hinta 30 euroa sis.lippu ja matka. Tervetuloa! (näytös on loppuunvarattu)

Tervetuloa!

Orimattilan Karjalaisten