Kuusankosken Karjalaseura ry

TAPAHTUMIA

Tarinakerho kokoontuu joka toinen maanantai (parillisilla viikoilla) syyskuusta toukokuuhun  Kuusankosken seurakuntatalossa, "vanhalla puolella" Valtakatu 43, KSNK , klo  13.00

Syyskokouksessa valittiin v 2015 puheenjohtajaksi Seija Ämmälahti.

27.4 Kansallinen Veteraanipäivä, kokoontuminen uudelle hautausmaalle viimeistään klo 11.30

20.5 Kaatuneitten muistopäivä, kokoontuminen kuten edellä, laskemme kukat Karjalaan jääneiden muistomerkilllë klo 11.40

Kevään aikana tarinapäivissä  jäsenet kertovat kotipitäjästään Karjalasssa, kellä omat muistot tai vanhempien ja suvun kertomana ja kotiseutumatkoilla kokemaa. Muistelmat jatkuvat syksyllä/keväällä, jos ei muuta aihetta ilmene.

Päivän teemoja lisätään kun ne on sovittu.

Kesäretkelle menemme Heinolan kesäteatteriin katsomaan Kunnon komedia nimistä esitystä 19.7. Lähtö keskustan tilauslaiturista klo 10.30. hinta 20 € jäsen, ulkopuolisilta 30 € Hinta sisältää matkan, lounaan, teatterin ja väliaikakahvin/teen ja jotain purtavaa. ilm. Seijalle 5.7 mennessä puh 0405392121. Maksu mielellään seuran tilille ennen matkaa FI31 5750 7720 0813 69

Tervetuloa mukaan

Syyskauden-18  tarinapäivät, paikka  entinen

3.9-18 klo 13.00,

17.9  Qigong, Kiinalainen tasapainovoimistelu

1.10  Vahviala pitäjäesittely

15.10 Kajava, vanha Suomalainen hierontamenettely

29.10 Laatokan kierros, sanoin ja kuvin

12.11 Syyskokous

26.11 Kurkijoki??

10.12? Pikkujouluruokailu näihin aikoihin

3.11 Kirkkopyhä

6.12 Itsenäisyyspäivä

Joulumyyjäiset???

Tervetuloa niin vanhat kuin uudetkin jäsenet!

Uusin  jäsenetu, 10 % alennus kukkien ostajille Naukion kukka- ja haytauspalvelusta, os . Kauppakatu 9 Kuusankoski

Katsele myös Karjalaisseurojen Kymenlaakson piiri ry

sivut, siellä on meille yhteistä asiaa.

HUOM!

Kirjoittajapiirin kirjaa on vielä muuutama kappale jäljellä, sitä saatavana Seijalta ja tarinapäivillä 15 € kpl Nimeksi kirja sai Kuusaan evakot muistelee.