Kirvu-Kerho ry

Jäsenyys

Kirvu-Kerho ry:n jäsenmaksu päätettiin vuosikokouksessa 20.3.2018 nostaa 20 eurosta 25 euroon /vuosi. Jäsenmaksun korotukseen oli voimakasta painetta, sillä tuosta 25 €:sta menee vuosina 2018-2020 Karjalan Liitolle peräti 20 €. Lisäksi maksetaan jäsenyydestä Karjalanliiton Uudenmaan piirille sekä Pääsky ry:lle (ks. Karjalaisten kesäkoti Villa Salmela). Pankkikin ottaa omansa...

Muita menoja ovat mm. tarinailtojen tilojen vuokraus Karjalatalolta sekä jäsenkirjeiden monistus ja postitus.

Kaikesta huolimatta toimintaa jatketaan innokkaasti.

Kerhon jäsenet ovat myös Karjalan Liiton henkilöjäseniä. Liitto lähettää jäsenille neljä kertaa vuodessa Karjalan Kunnaat -jäsenlehden.

Liittyminen

Uudet jäsenet ovat erittäin tervetulleita!

Haluatko liittyä jäseneksi? Ilmoita alla luetellut yhteystietosi kerhon puheenjohtajalle Kaisu Iivoselle:

kaisu.iivonen@hotmail.fi

tai 045 230 2882.

- Etunimi

- Sukunimi

- (Syntymäaika tai -vuosi)

- Osoite

- Puhelinnumero

- Sähköpostiosoite (jos on).

- Kerhoa kiinnostaa myös, miksi olet kiinnostunut liittymään Kirvu-Kerhoon. Oletko syntynyt / asunut Kirvussa, onko isäsi tai äitisi syntynyt / asunut Kirvussa, joku isovanhemmistasi tai esivanhemmistasi syntynyt /asunut Kirvussa, onko puolisosi syntynyt / asunut Kirvussa, joku puolison suvusta? Tai oletko muuten vain kiinnostunut Kirvusta, kirvulaisuudesta ja / tai karjalaisuudesta?

- Saako jäsenpostisi lähettää sähköpostilla?

- Maksatko Karjalanliiton jäsenmaksun jonkin muun seuran kautta, minkä?

Sitten tällainen tylsä toteamus: Yhdistyksen jäsenen

- on maksettava yhdistyksen vuosittainen jäsenmaksu

- hyväksyttävä yhdistyksen tarkoitus ja säännöt.

Jäsenhakemuslomake

Voit täyttää alla olevan lomakkeen ja lähettää tiedot napauttamalla lomakkeen alaosan "LÄHETÄ" -painiketta.

Tarvittaessa voit tulostaa lomakkeen ja lähettää sen postitse yhdistyksen jäsenasioista vastaavalle.

HUOM: ÄLÄ KÄYTÄ TÄTÄ LOMAKETTA. EI KUULEMA TOIMI. KOETETAAN KORJATA.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.