Kankaanpään Karjalaseura

Kankaanpään Karjalaseura ry:n

kotisivuille

Kankaanpään Karjalaseura ry:n  toiminnan tarkoitus

Kankaanpään Karjalaseura ry:n tarkoituksena on toimia karjalaisten ja karjalaisuudesta kiinnostu­neiden ihmisten yhteistoiminta- ja kulttuurijärjestönä. Seura tekee toiminnallaan tunnetuksi menetettyä Karjalaa sekä vaalii ja kehittää karjalaista perinnettä ja kulttuuria.

Yhdistys
toimii jäsentensä yhdyssiteenä sekä järjestää kotipaikkakunnallaan ja toimintaympäristössään toimintansa tarkoitusta edistäviä kulttuuri-, urheilu- ja vapaa-ajan tilaisuuksia, joiden tavoitteena on yhteisöllisyyden lisääminen sekä karjalaisuuteen liittyvien arvojen säilyttäminen ja ylläpitäminen.

Kankaanpään Karjalaseura ry on Karjalaseurojen Satakunnan piirin ja Karjalan Liiton jäsenseura.

Karjalaiset kesäjuhlat 2013

Kankaanpään Karjalaseura oli aktiisesti järjestämässä vuoden 2013 Karjalaisia kesäjuhlia Porissa yhdessä Karjalaseurojen Satakunnan piirin ja sen muiden jäsenseurojen kanssa. Seura esittää suuret kiitokset jäsenilleen, jotka uhrasivat kesäisiä päiviä Karjalan Liiton tärkeimmän vuosittaisen tapahtuman onnistumiseksi.

Oheisten linkkien kautta voit vielä palauttaa mieliin kesäjuhlien tapahtumia:

Karjalaseurojen Satakunnan piiri/kesäjuhlat 2013
Karjalan Liitto/kesäjuhlat 2013
Karjalan Liiton kuvagalleria/kesäjuhlat 2013

Kesäjuhlien tapahtumista taltioitua DVD-tallennetta on myös saatavissa seuran rahastonhoitajalta Anne Hannukaiselta.