Isonkyrön Karjalaiset ry

Isonkyrön Karjalaiset ry

Isonkyrön Karjalaiset ry on perustettu vuonna 1946 Isonkyrön kuntaan muuttaneiden siirtokarjalaisten yhdyssiteeksi. Vuosi 2017 oli seuran 71. toimintavuosi. Jäseniä oli vuoden vaihteessa 60, eli pientä pudotusta. Uusia ja nuoria jäseniä kaivataan mukaan toimintaan!

Perustoimintaan kuuluu tarinaillat, retket, myyjäiset, osallistuminen seppeleen laskuihin ym. Seura kuuluu jäsenenä Karjalan Liittoon sekä Pohjanmaan Piiriin. Jäsenet saavat liitolta vuotuiset lehdet sekä Karjala-kortin. Jäsenmaksu vuonna 2018 ja 2019 on 25 euroa.

Seura julkaisee jäsentiedotteen toiminnastaan keväisin.  Vuosikokouksessa 18.3.2018 seuran puheenjohtaja, varpj. ja sihteeri säilyivät entisellään. Hallituksen erovuoroiset jäsenet Katri Kemppainen ja Antti Romu valittiin edelleen jatkamaan, mutta Toivo Hasusen tilalle tuli varsinaiseksi jäseneksi Ritva Honkola, ja Toivo Hasunen siirtyi varajäseneksi. Toiminnantarkastajaksi valittiin Timo Karhu.

Evakkomuistelokirjamme "Kauniist Karjalast Isoohinkyrööhin" ,mikä ilmestyi kesällä 2015.on edelleen saatavissa hintaan 30€ Miiralta Villavintillä, tai puheenjohtaja Raimo Kaksoselta Tervajoelta.

Seuran toimihenkilöt
vuonna 2018:

puheenjohtaja Raimo Kaksonen

os. Vesitornintie 10, 66440 Tervajoki
puhelin 040-5501312

sähköposti: raimokax(at)netikka.fi

varapuheenjohtaja Miira Karhu

os.Tikkurintie  19, 61520 Lehmäjoki

puhelimet: 06-4724375 tai 0400-865282

sähköposti: villavintti(at)taitoep.net

sihteeri/rahastonhoitaja/
jäsenrekisterin pitäjä